Minden HYDRA tulajdonosnak automatikusan 30% kedvezményt írunk jóvá a szerviz és munkadíj költségéből!

SzervizeLÉS / Karbantartás

Etetőhajóink éves szervizt nem igényelnek. A tönkcső zárt rendszerű így zsírzása nagyon ritkán (2-3 év) esedékes. Minden etetőhajó mellé használati utasítást mellékelünk, személyes átadáskor pedig még ezen felül teljeskörű oktatást is nyújtunk az átvevőnek, így a felhasználó tudni fogja milyen esetek állhatnak fenn probléma esetén. Ha rendellenességet érzékel vagy ,,baleset" történt a hajóval, a hibát javasolt azonnal továbbítani a részünkre, nehogy komolyabb károkat okozzunk a hajóban. Bizony minden etetőhajó életében eljön a szerviz ideje is, akárcsak az autóknál, viszont cégünk minden javítást vállal és villám gyorsan elvégez akár a garancia letelte után is.

Alkatrészeink számos mennyiségben, mindig rendelkezésre állnak, így más gyártókkal ellentétben a legtöbb hibát akár 1 órán belül orvosolni tudjuk!*

Külső forrásból beszerzett és beépített termékeink (Halradar, Autopilot és GPS esetén) szintén vállaljuk a garanciális javítást, a garanciát partnereinken keresztül érvényesítjük, ennek köszönhetően a javítást díjmentesen elvégezzük, így a felhasználónak ezzel sem kell törődnie.

Minden esetben kérjük előre egyeztessen időpontot mielőtt a hajót beadná szervizbe. A szervizbe való leadáshoz szükségünk lesz a hajóra, távirányítóra illetve 1db akkumulátorra. Garanciális javításra küldött hajó esetében szükség lesz a használati utasítás/garancia levélre, ennek hiánya esetén nem áll módunkban díjmentesen megjavítani az etetőhajót, utólagos bemutatás esetén sem. Továbbá kérjük egy cetlire a nevét, telefonszámát és a hibajelenséget minél részletesebben feltüntetni (beázás, leejtés, hínárfeltekeredés stb.)
 
Amennyiben az etetőhajó átadása nem személyesen történik, úgy az etetőhajó gondos becsomagolása és címünkre való eljuttatása a vevő költsége, felelőssége és feladata. Postázással kért átvétel esetén az etetőhajóhoz kapott vastag kartondobozt célszerű emiatt hosszútávon is megtartani. Nem megfelelő csomagolás esetén a hajó sérülhet, aminek a költsége az etetőhajó vásárlóját terheli!

Mindenképp rögzítsük a hajót a vele járó állványhoz!
A hajóból az akkumulátorokat ki kell venni, különben elszabadulhat és sérüléseket okozhat a hajó belsejében!

Szervizünk kizárólag megtisztított, etetőanyagoktól és hínártól mentes etetőhajót hajlandó csak átvenni és szervizelni.

A leszervizelt etetőhajót a felhasználójának legfeljebb 6 munkanapon belül át kell vennie!

Szervizünk fogad és szervizel más által legyártott hajókat is - kapacitás függvényében - , viszont a Hydra etetőhajók vannak mindig elsőbbségben.

*Személyesen leadott etetőhajók esetén

Szerviz bejelentkezés

Nem érkezik külön visszaigazoló e-mail.
Az aktuális határidőkről kérjük érdeklődjön telefonon.

Köszönjük! Hamarosan jelentkezünk!
Hiba az megrendelés elküldésében! Tekintse át a hibát!